Главная > Статьи > Зовнішня реклама > Зовнішня реклама білборд

Зовнішня реклама білборд

ситілайт, розміщення, реклама, прізматрон, носії, наружні, наружка., Зовнішня, білборд

Зовнішня реклама: білборд, як найпопулярніший її носій

Найбільш поширеними плоскостями зовнішньої реклами є білборд або, як їх ще називають - бігборди. По продуктивності роботи та вартості одного рекламного показу вони ефективні, як ніяка інша зовнішня реклама. Білборд з підсвічуванням (на відміну від того ж ситілайта) впливає на споживача цілодобово, має невисоку вартість виготовлення і простий в експлуатації.

З точкi зору представлення інформації білборди є універсальними рекламними майданчиками завдяки різноманіттю форматів. Разом з найпоширенішим стандартом 3х6 м, існують збільшені різновиди білбордов, т.з. суперсайти. Розмір таких щитів по висоті може коливатися від 3 до 12 метрів, а по ширині від 10 до 24 м. Вражає і різноманітність форм білбордов - вони бувають горизонтальні і вертикальні, одно-, дво- і трибічні, v-образнi і багатоповерхові.

У середовищі рекламістів існують прості, але досить влучні назви щитів різної форми: чебурашка, гусак, прапор, трикутник, птах та багато інших. Сучасною тенденцією є бажання замовників виділити свою рекламу на білбордах їх незвичайним тюнінгом - наприклад, розміщенням рельєфних елементів композиції. Втім, і без усіляких дизайнерських вишукувань, щити - дуже ефектна зовнішня реклама. Білборд популярний ще і у зв'язку з високою ціновою привабливістю. Вартість тисячі рекламних показів зовнішньої реклами у декілька разів нижче, ніж реклами телевізійної.

Зовнішня реклама білборд

Зовнішня реклама білборд

У плані дії на споживача, зовнішня реклама на білборде, встановленому у вдалому місці, може дати справді феноменальний результат. Зазвичай щити розташовують уздовж жвавих магістралей, на вулицях міста або в прямій видимості від масових скупчень людей (наприклад, зупинок суспільного транспорту). Величезні розміри і кольоровість дозволяють білбордам домінувати над іншими рекламними конструкціями. Увага автомобілістів, перехожих і пасажирів мимоволі фіксується на яскравих плямах, що виділяються на тлі сірого урбаністичного середовища. Якщо ж рекламний плакат виконаний креативно і грамотно, він закріплюється в пам'яті потенційного клієнта на рівні підсвідомості. В цьому плані білборди поступаються тільки бігскроллам і брендмауерам - ефектнішим, але й дорожчим для рекламодавця носіям зовнішньої реклами.

Реклама на білборде популярна не тільки завдяки широті обхвату, але і у зв'язку з її спрямованістю на цільову аудиторію потенційних споживачів. З їх допомогою можна розрекламувати, припустимо, медичний центр, розмістивши оголошення на щитах в мікрорайоні, де розташовується клініка. З не меншим успіхом білборди дозволяють проведення рекламної кампанії нової марки пива або пилососа в масштабах всієї країни. При цьому забезпечується максимально висока частота показів, оскільки реклама працює цілодобово. Ця обставина робить можливим обхват величезної аудиторії в мінімальні терміни. Особливо добре на щитах працює іміджева реклама. Білборд - це місце, де можна розмістити короткий слоган на тлі ефектного оформлення. Таке поєднання добре відкладається в пам'яті споживача, що веде до підвищення впізнаності бренду.

Похожие статьи:

25 марта 2013 Рейтинг: Просмотров: 3244 Автор:
Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!