Главная > Статьи > Зовнішня реклама > Ціни на зовнішню рекламу

Ціни на зовнішню рекламу

Ціни, зовнішню, рекламу, значно, нижчі, вартість, оголошень, розмищуєм, Україні.

Ціни на зовнішню рекламу: як заощадити?

Ціни на зовнішню рекламу значно нижчі, ніж вартість оголошень в газетах або на телебаченні, що дають той же результат. Проте, цілком зрозуміло бажання будь-якої комерційної організації мінімізувати витрати на рекламне просування. У епоху кризи, коли по об'єктивних причинах падають продажі, це особливо актуально для невеликих підприємств. В результаті нерідко виникає замкнуте коло - без зовнішньої реклами неможливо реалізувати товар, але витрати на цю рекламу можуть і не окупитися. Вихід один - від зовнішньої реклами не відмовлятися, але спробувати максимально понизити витрати на її розміщення.

Локальним рішенням даної задачі може стати використання «альтернативних» дешевих способів зовнішньої реклами. Класичним прикладом можуть служити тимчасові її носії, такі як штендери.

Ціни на зовнішню рекламу подібного типу зазвичай невисокі, а самі штендери зовсім не обов'язково встановлювати виключно поблизу підприємства. У епоху кризи багато бізнесменів (що мають хороші стосунки), обмінюються штендерами, виставляючи біля свого магазина або кафе окрім свого «міні-білборда» ще і рекламу партнера. Інший спосіб малобюджетної рекламної кампанії - використання пересувних вивісок, якими є люди, на яких ззаду і спереду надіті рекламні щити. Вони бродять по місту, мимоволі привертаючи до себе увагу, оскільки помітно виділяються з натовпу. Завдяки цьому можна бути упевненим, що реклама на сендвіч-мене не залишиться непоміченою. Крім того, на прилеглих до магазина (кафе, салону краси) будинках можна повісити таблички, що вказують шлях до підприємства з коротким описом послуги. Ціни на зовнішню рекламу подібного плану, також мінімальні.

Ціни на зовнішню рекламу

Ціни на зовнішню рекламу

Що ж до більш системного рішення задачі по зменшенню ціни на зовнішню рекламу, то якнайкращий варіант - відмовитися від самостійного пошуку рекламних майданчиків, довіривши цей процес професійному медіабаїнговому агентству. Такі організації орендують рекламні майданчики по оптових цінах, а потім перепродують окремим замовникам. Здавалося б, як ціни на зовнішню рекламу можуть бути нижче у того, хто її перепродує? Насправді нічого парадоксального тут не немає. У рекламному бізнесі оптовий продаж майданчиків обумовлює достатньо значні знижки. Завдяки цьому медіабаїнгове агентство має можливість пропонувати своїм клієнтам навіть нижчі ціни на зовнішню рекламу, чим у безпосередніх власників бігбордів або сітілайтів.

Похожие статьи:

25 марта 2013 Рейтинг: Просмотров: 1609 Автор:
Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!