Главная > Статьи > Зовнішня реклама > Реклама на щитах: бігборди, інш. Розміщення наружки в містах України.

Реклама на щитах: бігборди, інш. Розміщення наружки в містах України.

реклама, щитах, розміщення, медіабаїнг, наружних, носіїв, наружки, містах, України.

Реклама на щитах: аспекти її розміщення

Реклама на щитах є найбільш популярним і вигідним видом зовнішньої реклами. Зазвичай бігборди встановлюються уздовж жвавих магістралей і міських вулиць. Це забезпечує високу частоту рекламних контактів і широкий обхват потенційних споживачів. Крім того, встановлення щитів в певних місцях забезпечує дію на цільову аудиторію.

Наприклад розміщення реклами товарів бюджетного класу в спальних районах і міському центрі з подальшою ротацією носіїв створює ефект масштабної промо-акции. Не менш ефективна і реклама на щитах у якості покажчика на місцеположення магазину або підприємства сфери послуг. Для того, щоб реклама на щитах принесла відчутну користь, важливо використовувати максимально ефективну адресну програму. Під нею розуміється перелік рекламних плоскостей, що об'єднані в єдину систему.

Для формування результативної адресної програми необхідна якісна база даних носіїв зовнішньої реклами. Зазвичай хорошими базами володіють медіабаїнгові компанії з солідним досвідом. Одній з ведучих таких фірм в Україні є наше агентство «МедіаМапа» - в базі даних міститься більше 3,5 тис. плоскостей, розташованих у всіх куточках країни. Постійне оновлення дозволяє в режимі реального часу відстежувати їх доступність. Крім того, на нашому сайті є інтерактивна карта, за допомогою якої можна дізнатися характеристики плоскостей в різних регіонах України і самостійно вибрати найбільш відповідні для розміщення реклами.

Реклама на щитах: аспекти її розміщення

Реклама на щитах: аспекти її розміщення

Проте в ідеалі складання плану промо-кампании краще довірити досвідченим маркетологам. Реклама на щитах має цілу низку нюансів і тонкощів, грамотний облік яких складає основу ефективного медіапланування. Сформувати по-справжньому результативну адресну програму, що складається з оптимальних (по різних параметрах) рекламних майданчиків - це достатньо об'ємна і складна робота. Незалежно від розміру рекламного бюджету, він завжди має обмеження. Тому головне завдання маркетолога полягає в підборі якнайкращого співвідношення ціна-якість. При цьому разом з властивостями рекламованого товару і розміром бюджету, беруться до уваги безліч чинників, що стосуються носіїв реклами. Наприклад, дуже важливо - з якої відстані є видимою реклама на щитах, яка величина трафіку транспортного або пішохідного потоку, чи є перешкоди (дерева, дроти) для огляду того або іншого бігборда. Крім того, важливо враховувати наявність поблизу рекламних оголошень конкуруючих організацій. Цікаво, що ефективність реклами на одному і тому ж щиті може сильно мінятися залежно від пори року. У літній період значно розростаються крони дерев і якщо вони є біля бігборда, листя закриває частину його поверхні. Зрозуміло, що подібна обставина безпосередньо впливає на те, скільки коштує реклама на щитах в різні пори року.

Непрофесіоналові врахувати ці і безліч інших особливостей розміщення зовнішньої реклами дуже складно або навіть неможливо. Тому для якісного проведення рекламної кампанії рекомендується звертатися до професіоналів.

Похожие статьи:

25 марта 2013 Рейтинг: Просмотров: 2598 Автор:
Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!